Veelgestelde vragen

Activiteiten
– Algemeen
– Aanmelden
– Betalen
– Vervoer
Barbecue- en statafelverhuur
Bestuur
Lidmaatschap
Voordeelsysteem

Activiteiten

Algemeen

Wat moet ik doen als ik niet meer mee kan?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Henry Kat vice voorzitter; via de mail h.kat@treant.nl  of bel naar 06-10814849.

Waar vind ik de aanvangstijden van de activiteiten?
Op de affiche van elke activiteit staat de aanvangstijd vermeld.

Wat gebeurt er met foto’s die gemaakt worden tijdens activiteiten?
De foto’s plaatsen we op onze site en gebruiken we voor ons PV nieuws.

Kan ik de foto’s ontvangen?
Uiteraard kan dat, mail naar secretaris@pvsante.nl 

Aanmelden

Kan ik na de aanmelding meedoen met de activiteiten?
In principe wel. Sommige activiteiten hebben echter een beperkte capaciteit. We proberen de informatie op de website zo actueel mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat een activiteit al ‘vol’ is. U krijgt altijd een bevestiging van uw aanmelding of de melding dat opgave niet meer mogelijk is.

Wie mag ik mee nemen naar de activiteiten?

Elk PV-lid mag zijn gezinsleden of 1 introducé meenemen. Soms komt het voor dat er slechts 2 kaarten per lid beschikbaar staan. Dat staat dan op de affiche vermeld.

Betalen

Hoe betaal ik na opgave?
U dient het bedrag over te maken op de rekening van de PV, rekeningnummer NL19 INGB 0007710499, onder vermelding van de activiteit en de reserveringscode. Deze code ontvangt u na aanmelding per e-mail.

Vervoer

Mag ik zelf kiezen in welke bus ik ga zitten?
Nee, u wordt na aanmelding ingedeeld in een bus en u dient zich hier aan te houden. 
Wanneer u mee gaat dient u zich eerst te melden bij het betreffende bestuurslid ter controle.

Ik wil graag bij mijn collega’s in de bus, kan dat?
Dat kan, als u dat bij aanmelding meteen doorgeeft.

Barbecue- en statafelverhuur

Hoe reserveer ik een BBQ of statafel?
De verhuur wordt gedaan door Henk Swiers en Dennis Dekker van de huishoudelijke dienst. Gebruik deze link om een mail te sturen met uw reservering, of mail zelf naar huishoudelijkonderhoud@treant.nl. Vermeld in uw mail:
– uw naam, adres, werkplek en uw telefoonnummer (zowel werk als privé)
– of u lid bent van de PV
– de datum waarop u de BBQ/statafel nodig hebt
– het aantal barbecues en/of
– het aantal statafels.

Mag ik de BBQ ook voor commerciële doeleinden gebruiken?
Dat mag niet, het is alleen voor gebruik in de privésituatie.

Bestuur

Hoe kan ik bestuurslid worden?
Neem contact met ons op via de mail, u kunt mail naar secretaris@pvsante.nl 

Ik wil gerust met bepaalde activiteiten helpen maar wil niet standaard in het bestuur, kan dat?
Natuurlijk kan dat, mail dan naar secretaris@pvsante.nl  

Lidmaatschap

Hoe word ik lid van PV Santé?
Vul het aanmeldformulier in en stuur deze samen met een pasfoto via de interne post naar PV Santé.

Moet ik als ik uit dienst ga of stop met mijn vrijwilligerswerk mijn lidmaatschap opzeggen?
Ja, als u uit dienst gaat moet u zelf uw lidmaatschap opzeggen.

Kan ik als ik met de OBU ga lid blijven van de PV?
Ja, dat kan, stuur ons even een mail dat u gaat genieten van uw OBU en graag lid wilt blijven.

Moet ik mijn verhuizing of wijziging van bankrekeningnummer melden bij de PV?
Ja, dat is noodzakelijk. Wij krijgen geen wijzigingen door van de PSA. Geef het door via ledenadministratie@pvsante.nl.

Voordeelsysteem

Hoe kan ik als ondernemer mee doen aan het voordeelsysteem?
Neem contact op via de mail; secretaris@pvsante.nl 

Zijn er voor ondernemers aan deelname van het voordeelsysteem kosten verbonden?
Nee, deelname is gratis.

Hoe ontvang ik als lid een voordeelpas?
Lever bij aanmelding van het lidmaatschap een pasfoto in.

Ik ben mijn pv pas kwijt, hoe kom ik aan een nieuwe pas?
Mail naar secretaris@pvsante.nl 

Hoe ontvang ik de laatst verschenen voordeelgids?
Stuur een mail naar secretaris@pvsante.nl en u ontvangt de gids via de interne post. Uiteraard vindt u de actuele informatie op deze site.