Veelgestelde vragen

Activiteiten
– Algemeen
– Aanmelden
– Betalen
– Vervoer
Barbecue- en statafelverhuur
Bestuur
Lidmaatschap
Voordeelsysteem

Activiteiten

Algemeen

Wat moet ik doen als ik niet meer mee kan?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Riek Fictorie, voorzitter van PV Santé: via de mail r.fictorie@treant.nl of telefonisch (0528-286554 of vraag receptie Bethesda u door te verbinden met Riek Fictorie).

Waar vind ik de aanvangstijden van de activiteiten?
Op de affiche van elke activiteit staat de aanvangstijd vermeld. Ook staat dit vermeld bij de activiteiten in het programma.

Wat gebeurt er met foto’s die gemaakt worden tijdens activiteiten?
De foto’s plaatsen we op onze site en gebruiken we voor ons PV nieuws.

Kan ik de foto’s ontvangen?
Uiteraard kan dat, mail naar pv.sante@treant.nl.

Aanmelden

Hoe meld ik me aan voor de activiteiten?
Vul het aanmeldformulier in.

Kan ik ook op een andere wijze opgeven?
Ja, dat is in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact op met de voorzitter.

Kan ik na de aanmelding meedoen met de activiteiten?
In principe wel. Sommige activiteiten hebben echter een beperkte capaciteit. We proberen de informatie op de website zo actueel mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat een activiteit al ‘vol’ is. U krijgt altijd een bevestiging van uw aanmelding of de melding dat opgave niet meer mogelijk is.

Wie mag ik mee nemen naar de activiteiten?

Elk PV-lid mag zijn gezinsleden of 1 introducé meenemen. Soms komt het voor dat er slechts 2 kaarten per lid beschikbaar staan. Dat staat dan op de affiche vermeld.

Betalen

Hoe betaal ik na opgave?
U dient het bedrag over te maken op de rekening van de PV, rekeningnummer NL19 INGB 0007710499, onder vermelding van de activiteit en de reserveringscode. Deze code ontvangt u na aanmelding per e-mail.

Wanneer moet mijn betaling binnen zijn?
Na aanmelding behoort u binnen twee weken de betaling te voldoen.

Kan ik ook op een andere wijze betalen?
Ja, dat is in overleg mogelijk, neem contact op met de voorzitter.

Krijg ik mijn geld terug als ik niet meer mee kan?
In principe niet, ook de PV maakt kosten. Dit wordt per afmelding bekeken.

Vervoer

Waar vertrekt de bus?
De vertrekplaats is bij ziekenhuis Bethesda, bij de Luwte.

Hoe laat moet ik aanwezig zijn voor vertrek?
U dient een kwartier voor vertrek aanwezig te zijn.

Mag ik direct de bus in als deze aanwezig is?
U mag in de bus zodra het betreffende bestuurslid uw naam heeft gecontroleerd aan de hand van de buslijst.

Mag ik zelf kiezen in welke bus ik ga zitten?
Nee, u wordt na aanmelding ingedeeld in een bus en u dient zich hier aan te houden. Wij moeten actuele namenlijsten kunnen overleggen.

Ik wil graag bij mijn collega’s in de bus, kan dat?

Dat kan, als u dat bij aanmelding meteen doorgeeft.

Mag ik zitten waar ik wil in de bus?
Dat mag, maar u zit wel de heen- en terugweg op dezelfde plaats. Het bestuur heeft het recht plaatsen te reserveren. Wie het eerst komt heeft de eerste keuze.

Mag ik roken in de bus?

Roken is niet toegestaan.

Is er een toilet in de bus aanwezig?
Voor noodgevallen kan er gebruik gemaakt worden van het toilet.

Is er koffie, thee, fris, bier te verkrijgen in de bus?
Dit is meestal wel aanwezig, dit is voor eigen rekening.

Barbecue- en statafelverhuur

Hoe reserveer ik een BBQ of statafel?
De verhuur wordt gedaan door Henk Swiers en Dennis Dekker van de huishoudelijke dienst. Gebruik deze link om een mail te sturen met uw reservering, of mail zelf naar huishoudelijkonderhoud@treant.nl. Vermeld in uw mail:
– uw naam, adres, werkplek en uw telefoonnummer (zowel werk als privé)
– of u lid bent van de PV
– de datum waarop u de BBQ/statafel nodig hebt
– het aantal barbecues en/of
– het aantal statafels.

Wanneer kan ik de BBQ of statafel afhalen?

De tijd en plaats overlegt u met de heren van het huishoudelijk onderhoud. U spreekt dan ook af wanneer u hem weer terug brengt.

Wanneer betaal ik de huur van BBQ of statafel?

U dient te betalen als u de BBQ ophaalt.

Moet ik ook borg betalen?

Nee.

Mag ik de BBQ ook voor commerciële doeleinden gebruiken?
Dat mag niet, het is alleen voor gebruik in de privésituatie.

Bestuur

Hoe kan ik bestuurslid worden?
Neem contact op met de voorzitter.

Ik wil gerust met bepaalde activiteiten helpen maar wil niet standaard in het bestuur, kan dat?
Natuurlijk kan dat, neem contact op met de voorzitter.

Moet ik aan bepaalde voorwaarden voldoen om in het bestuur te zitten?

Natuurlijk moet je betrokken zijn bij onze instellingen, maar het maakt niet uit waar je werkt. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en we kunnen altijd ondersteuning gebruiken.

Worden de werkzaamheden voor de PV betaald of krijg je er uren voor?

PV werkzaamheden worden in de vrije tijd uitgevoerd, je krijgt hier geen vergoeding van uren van de organisatie voor.

Betaalt het bestuur ook voor de activiteiten?

Ja, het bestuur betaalt net als alle leden voor deelname.

Hoe vaak wordt vergaderd?

We vergaderen één keer per maand in Weidesteyn. Meestal is dit op maandagavond.

Hoe komt het bestuur tot dit programma?

Veel ideeën hebben we zelf en ook krijgen we suggesties van leden aangeleverd.

Lidmaatschap

Hoe word ik lid van PV Santé?
Vul het aanmeldformulier in en stuur deze samen met een pasfoto via de interne post naar PV Santé.

Moet ik als ik uit dienst ga of stop met mijn vrijwilligerswerk mijn lidmaatschap opzeggen?
Ja, als u uit dienst gaat moet u zelf uw lidmaatschap opzeggen.

Kan ik als ik met de OBU ga lid blijven van de PV?
Ja, dat kan, stuur ons even een mail dat u gaat genieten van uw OBU en graag lid wilt blijven.

Moet ik mijn verhuizing of wijziging van bankrekeningnummer melden bij de PV?
Ja, dat is noodzakelijk. Wij krijgen geen wijzigingen door van de PSA. Geef het door via ledenadministratie@pvsante.nl.

Kan ik lid worden als ik vrijwilliger ben?
Vrijwilligers kunnen ook genieten van het lidmaatschap. Vul het aanmeldformulier in en de rest volgt vanzelf.

Ik werk ook in Emmen of Stadskanaal voor Treant, hoe gaat dat?
Tot op heden is het een bewuste keuze om de personeelsvereniging dicht bij de locatie te organiseren. Wij kiezen voor een kleinschalige personeelsvereniging bij een grootschalige instelling. Daarmee wordt maximaal invulling gegeven aan de doelstelling om de collegiale band te versterken. Collega’s die op meerdere locaties werken kunnen kiezen voor de personeelsvereniging(en) die het beste bij hen past/passen. Dat kunnen er dus ook meer zijn. Het is daarom goed om te weten dat het lidmaatschap voor PV Santé je toegang geeft tot het voordeelsysteem. Wanneer je gebruik maakt van dit systeem is het mogelijk om eenvoudig je lidmaatschapsgeld terug “te verdienen”.

Voordeelsysteem

Hoe kan ik als ondernemer mee doen aan het voordeelsysteem?
Neem contact op met de voorzitter.

Zijn er voor ondernemers aan deelname van het voordeelsysteem kosten verbonden?
Nee, deelname is gratis.

Hoe ontvang ik als lid een voordeelpas?
Lever bij aanmelding van het lidmaatschap een pasfoto in.

Ik ben mijn pv pas kwijt, hoe kom ik aan een nieuwe pas?
Lever bij de pv een nieuwe pasfoto voorzien van naam, adres, woonplaats, afdeling in en u ontvangt een nieuwe pas.

Hoe ontvang ik de laatst verschenen voordeelgids?
Stuur een mail naar pv.sante@treant.nl en u ontvangt de gids via de interne post. Uiteraard vindt u de actuele informatie op deze site.