- Alles
- Aanmelden
- Activiteiten
- Algemeen
- Barbecue- en statafelverhuur
- Bestuur
- Betalen
- Lidmaatschap
- Vervoer
- Voordeelsysteem
Wat moet ik doen als ik niet meer mee kan?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Riek Fictorie, voorzitter van PV Santé: via de mail r.fictorie@treant.nl of telefonisch (0528-286554 of vraag receptie Bethesda u door te verbinden met Riek Fictorie).
Waar vind ik de aanvangstijden van de activiteiten?
Op de affiche van elke activiteit staat de aanvangstijd vermeld. Ook staat dit vermeld bij de activiteiten in het programma.
Wat gebeurt er met foto’s die gemaakt worden tijdens activiteiten?
De foto’s plaatsen we op onze site en gebruiken we voor ons PV nieuws.
Kan ik de foto’s ontvangen?
Uiteraard kan dat, mail naar pv.sante@treant.nl.
Vul het aanmeldformulier in.
Ja, dat is in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact op met de voorzitter.
In principe wel. Sommige activiteiten hebben echter een beperkte capaciteit. We proberen de informatie op de website zo actueel mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat een activiteit al ‘vol’ is. U krijgt altijd een bevestiging van uw aanmelding of de melding dat opgave niet meer mogelijk is.
Elk PV-lid mag zijn gezinsleden of 1 introducé meenemen. Soms komt het voor dat er slechts 2 kaarten per lid beschikbaar staan. Dat staat dan op de affiche vermeld.
U dient het bedrag over te maken op de rekening van de PV, rekeningnummer NL19 INGB 0007710499, onder vermelding van de activiteit en de reserveringscode. Deze code ontvangt u na aanmelding per e-mail.
Na aanmelding behoort u binnen twee weken de betaling te voldoen.
Ja, dat is in overleg mogelijk, neem contact op met de voorzitter.
In principe niet, ook de PV maakt kosten. Dit wordt per afmelding bekeken.
De vertrekplaats is bij ziekenhuis Bethesda, bij de Luwte.
U dient een kwartier voor vertrek aanwezig te zijn.
U mag in de bus zodra het betreffende bestuurslid uw naam heeft gecontroleerd aan de hand van de buslijst.
Nee, u wordt na aanmelding ingedeeld in een bus en u dient zich hier aan te houden. Wij moeten actuele namenlijsten kunnen overleggen.
Dat kan, als u dat bij aanmelding meteen doorgeeft.
Dat mag, maar u zit wel de heen- en terugweg op dezelfde plaats. Het bestuur heeft het recht plaatsen te reserveren. Wie het eerst komt heeft de eerste keuze.
Voor noodgevallen kan er gebruik gemaakt worden van het toilet.
Dit is meestal wel aanwezig, dit is voor eigen rekening.
Neem contact op met de voorzitter.
Natuurlijk kan dat, neem contact op met de voorzitter.
Natuurlijk moet je betrokken zijn bij onze instellingen, maar het maakt niet uit waar je werkt. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en we kunnen altijd ondersteuning gebruiken.
PV werkzaamheden worden in de vrije tijd uitgevoerd, je krijgt hier geen vergoeding van uren van de organisatie voor.
Ja, het bestuur betaalt net als alle leden voor deelname.
We vergaderen één keer per maand in Weidesteyn. Meestal is dit op maandagavond.
Veel ideeën hebben we zelf en ook krijgen we suggesties van leden aangeleverd.
Vul het aanmeldformulier in en stuur deze samen met een pasfoto via de interne post naar PV Santé.
Ja, als u uit dienst gaat moet u zelf uw lidmaatschap opzeggen.
Ja, dat kan, stuur ons even een mail dat u gaat genieten van uw OBU en graag lid wilt blijven.
Ja, dat is noodzakelijk. Wij krijgen geen wijzigingen door van de PSA. Geef het door via ledenadministratie@pvsante.nl.
Vrijwilligers kunnen ook genieten van het lidmaatschap. Vul het aanmeldformulier in en de rest volgt vanzelf.
Tot op heden is het een bewuste keuze om de personeelsvereniging dicht bij de locatie te organiseren. Wij kiezen voor een kleinschalige personeelsvereniging bij een grootschalige instelling. Daarmee wordt maximaal invulling gegeven aan de doelstelling om de collegiale band te versterken. Collega’s die op meerdere locaties werken kunnen kiezen voor de personeelsvereniging(en) die het beste bij hen past/passen. Dat kunnen er dus ook meer zijn. Het is daarom goed om te weten dat het lidmaatschap voor PV Santé je toegang geeft tot het voordeelsysteem. Wanneer je gebruik maakt van dit systeem is het mogelijk om eenvoudig je lidmaatschapsgeld terug “te verdienen”.
Neem contact op met de voorzitter.
Nee, deelname is gratis.
Lever bij aanmelding van het lidmaatschap een pasfoto in.
Lever bij de PV een nieuwe pasfoto voorzien van naam, adres, woonplaats, afdeling in en u ontvangt een nieuwe pas.
Stuur een mail naar pv.sante@treant.nl en u ontvangt de gids via de interne post. Uiteraard vindt u de actuele informatie op deze site.